شرایط استفاده از خدمات

شرایط استفاده از خدمات و سرویس ها

دریافت تمام سرویس‌هایی که تهران ســرور ارائه می‌دهد شامل موارد این توافق‌نامه می‌گردد و این متن دربرگیرنده کلیه شرایطی است که کاربران عادی و خریداران سرویس‌هاو خدمات تهران ســرور آن‌ها را می‌پذیرند. تمامی موارد به طور شفاف در این سند ذکر گردیده است فلذا استفاده از هریک از سرویس‌ها و قسمت‌های وب‌سایت تهران ســرور، به منزله آن است که تمامی موارد این توافق‌نامه را پذیرفته‌اید. در صورتی که مفادی از این قرارداد برای شما قابل پذیرش نیست باید نسبت به استفاده از سرویس‌های تهران ســرور، صرف نظر نمایید.

به احترام هم زیر چتر قانون

استفاده از هر کدام از سرویس ها و خدمات تهران ســرور به منزله قبول قوانین زیر می باشد لذا رعایت این مطالب برای کاربران الزامیست و در صورت عدم رعایت مقررات، تهران ســرور مجاز است، سرویس مشتری را بدون عودت هزینه پرداختی قطع نماید.

تهران ســرور می تواند در هر زمان که بخواهد قوانین ذیل را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ تعهدی در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی تهران ســرور به آدرس tehranserver.ir قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم اجرا می باشد.

مفاد این قرارداد مبنای روابط تجاری میزبانی وب تهران ســرور به عنوان سرویس دهنده و فروشنده با خریدار و سرویس گیرنده به عنوان مشتری و طرف دوم قرار داد می باشد. مسئولیت هرگونه محتوای بارگزاری شده روی سرویس های میزبانی وب بر عهده خریدار می باشد و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه تهران ســرور نمی باشد. راه اندازی هر گونه وب سایت و محتوا که بر خلاف قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران نقض قوانین محسوب می گردد.

متقاضی همچنین متعهد می گردد که کلیه قوانین حقوق تالیف بین المللی و داخلی را در سایت خود رعایت نموده و از ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران اینترنت، اقدام به دستکاری و نفوذ به سایت های دیگران، هرگونه استفاده غیر قانونی از ایمیل خود و سایر موارد مشابه پرهیز نماید، هرگونه تخلف از نوع استفاده از سرویس مشمول قانون تجارت الکترونیکی خواهد بود.

تعاریف

1.1 خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می نماید.
1.2 سرویس: هر یک از خدمات ثبتی، نرم افزاری، فنی و ارتباطی قابل ارائه توسط شرکت.
1.3 پنل کاربری: وبگاهی به آدرس tehranserver.ir که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست سرویس های خود را مشاهده، آنها را تمدید نموده یا ارتقا دهد و مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.
1.4 پنل پشتیبانی: وبگاهی به آدرس tehranserver.ir که کلیه مکاتبات الکترونیکی و ایمیل های خریداران و سایر کاربران با شرکت در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.
1.5 تعرفه: فهرست کامل سرویس های قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.
1.6 Spam (هرزنامه): ارسال ایمیل به فردی بدون اینکه گیرنده بخواهد.
1.7 Spam Cop: وب سایت شناسائی ومقابله با اسپم ( Spamcop.net)
1.8 IDC: مرکز خدمات داده ای اینترنت Internet Data Center
1.9 تحویل خدمات: ارائه شناسه یا کلمه عبور استفاده از سرویس های خریداری شده و یا اعلام انجام سایر خدمات بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و شرکت.
1.10 کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت خریدار را مشاهده و مرور می کنند.
1.11 منابع RAM: میزان استفاده از حافظه اصلی سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدار سرویس دهی می کنند بر حسب مگابایت وقتی که کاربران آن سایت درحال استفاده و مشاهده آن سایت می باشند.
1.12 منابع CPU: میزان استفاده از پردازنده سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدار سرویس دهی می کنند جهت پردازش درخواست ها و اجرای کدهای دینامیک آن سایت نسبت به کل توان پردازنده سرور به صورت درصد وقتی که کاربران آن سایت در حال استفاده و مشاهده آن سایت می باشند.
1.13 Disk Space: میزان فضایی که برای ذخیره کلیه فایل های خریدار اعم از وب سایت، ایمیل ها، پایگاه های داده و همچنین لاگ های آن ها توسط یک وب سایت مصرف می گردد.
1.14 Bandwidth یا پهنای باند: میزان رد و بدل اطلاعات بین کاربران وب سایت و سرور جهت نمایش و عملکرد یک وب سایت بر حسب مگابیت بر ثانیه. همچنین میزان رد و بدل اطلاعات بین دو سرور در صورتی که این اطلاعات به منظور سرویس دهی به کاربران آن وب سایت باشد.
1.15 Data Transfer یا ترافیک: میزان تجمعی رد و بدل اطلاعات بین کاربران وب سایت و سرور یا سرورهای سرویس دهنده به وب سایت خریدار برحسب مگابایت در 30 روز گذشته.
بالا بودن سرور: در دسترس بودن عمومی سرور در شبکه اینترنت در حداقل ۲ نقطه مختلف از دنیا بسته به سرویس های مختلفی که روی یک سرور قرار دارد باید پاسخ تست های زیر مثبت باشد:
1. وب سرور: ping عمومی سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت 80 ازطریق telnet
2. ایمیل سرور: ping عمومی سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت 25 یا 110 ازطریق telnet
3. دیتابیس سرور: پاسخ دهی سرور روی پورتms sql server و my sql
1.16 Uptime: نسبت میزان زمانی که کلیه سرویس های سرویس دهنده به وب سایت خریدار در شبکه اینترنت بالا می باشند به کل مدت قرارداد سرویس دهی به درصد، در صورتی که وب سایت یا برخی از سرویس ها به دلیل عدم رعایت بندهای این قرارداد به حالت تعلیق درآیند در این زمان محاسبه نمی شود.

هــویت

2.1 هویت فروشنده: شرکت فن آوران مهر وطن تهران سرور با نام تهران ســرور که در این توافق نامه شرکت نامیده می شود.
2.2 هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و سرویس های خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود.
2.3 در مورد خریداران با هویت شخص حقوقی، یک نفر نماینده تام الاختیار در پرتال کاربران معرفی می گردد. این نماینده نسبت به سرویس تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد. وظیفه اعلام کتبی نماینده جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و شرکت در صورت عدم دریافت اعلام کتبی مسئولیتی نسبت به حقوق و عملکرد مالکیتی و مسئولیتی خریدار نخواهد داشت.
2.4 برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به شرکت می باشند. در صورتیکه شرکت، در هنگام تکمیل فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور، اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای شرکت محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ خریداران و نمایندگان آن ها ندارد.
2.5 خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در به روز نگه داشتن آن ها در پرتال کاربران می کوشد. شرکت حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. شرکت حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.
2.6 مالکیت سرویس و کلیه مسئولیت ها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار و یا نماینده خریدار هریک به تنهایی می باشد.
2.7 در صورتیکه به درخواست مشتری و در راستای کاهش هزینه و یا بهبود کیفی خدمات نگهداری و تمدید، به جای مشخصات خریدار مشخصات شرکت ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکیت و کلیه حقوق و مسئولیت های قانونی بر عهده خریدار خواهد بود.

نحوه ارتباط طرفین با هم

3.1 روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پرتال پشتیبانی که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.
3.2 روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.
3.3 استفاده از ایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیز برای خریدار محسوب نمی گردد.
3.4 شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.

تغییرات

4.1 تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات شرکت تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی و توافقات مجامع بین المللی ناظر بر سرویس های قابل ارائه شرکت و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، شرکت حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه به روز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت شرکت در دسترس عموم خواهد بود. ضمنا شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته وخریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت شرکت کنترل نماید.
4.2 تغییرات تعرفه:
4.2.1 در صورت تغییر تعرفه در حین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمت های جدید خواهد بود. لیکن خدمات خریداری شده با تعرفه قبلی تا پایان دوره آن ارائه می گردد.
4.2.2 هزینه های کارشناسی نیروی فنی و یا سایر خدماتی که درهنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده مورد نیاز واقع می گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می باشد.
4.2.3 ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می گیرد و هزینه آن معادل هزینه مابه التفاوت هزینه سرور بسته به زمان باقی مانده می باشد.
4.2.4 سرویس های خریدار تنزل داده نمی شود.
4.2.5 تغییرات تعرفه از طریق وب سایت منعکس شده و خریدار موظف به تبعیت از آن برای سفارشات جدید می باشد مگر اینکه پیش فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر گشته باشد.
4.2.6 با توجه به این که برخی سرویس های ارائه شده در تهران ســرور به صورت واسطه ای از سرویس دهنده ثالت خریداری می گردد و تهران ســرور در تغییر شرایط و یا قیمت سرویس امکان اعمال نفوذ ندارد، قوانین ارائه دهنده سرویس، موثر بر شرایط قرار داد خواهد بود، همچنین در صورتی که سرویس های خریداری شده در تهران ســرور در دوره بلند مدت توسط مشتری خریداری شده باشد، اما تهران ســرور به واسطه شرایط اعلام شده سرویس دهنده امکان خرید سرویس به صورت بلند مدت از سرویس دهنده اصلی را نداشته باشد، هر گونه تغییر قیمت و یا تغییر شرایط بر قرارداد سرویس مشتری موثر خواهد بود و مشتری ملزم به پرداخت هزینه مابه التفاوت جهت اجرای ادامه قرارداد خواهد بود.
4.3 تغییرات فنی: شرکت برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد شرکت موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات، از طریق وب سایت شرکت، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی و یا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.
هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمناً خریدار به شرکت وکالت می دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویس های میزبانی آن نماید.
4.4 تغییرات مالکیت
تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا نماینده وی و یا ارسال ایمیل درخواست مذکور از طریق آدرس ایمیل موجود در حساب کاربری در پرتال کاربران انجام می گردد.
4.4.1 شرکت در راستای حفظ حقوق خریداران خود حق دارد مدارک شناسایی متقاضی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت وی و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد.
4.4.2 شرکت می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.

تحویل خدمات

5.1 نحوه تحویل:
5.1.1 پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل و یا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مورد نظر مانع تحویل سرویس نمی گردد.
5.1.2 خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکوررا دریافت ننماید موظف است حداکثر ۲ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی و با امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نماید.
5.1.3 در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ۲ برابر خواهد بود.
5.1.4 خریدار حق درخواست لغو سرویس خریداری شده تحویل نشده را تا قبل از سپری شدن ۲ برابر زمان تحویل مجاز آن سرویس نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه زمان تحویل ۱۰ روز باشد در صورت عدم تحویل، خریدار تا ۱۴ روز مجاز به انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی خود نمی باشد.
5.1.5 شرکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده و تحویل شده ندارد.
5.1.6 سرویس های مرتبط با دامنه ای که توسط شرکت ثبت و یا تمدید نشده اند و نزد ثبت کننده دیگری می باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحویل شده فرض می گردند.
5.2 حداکثر زمان تحویل :
5.2.1 حداکثر زمان تحویل برای سرویس های شرکت که با عنایت به شرایط عمومی کشور و با فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است.
سرور اختصاصی ۴ روز کاری خرید نرم افزار خارجی ۴ روز کاری ثبت دامنه ۱روز کاری سرویس میزبانی ۲روز کاری سرور مجازی ۲ روزکاری گواهینامه اس اس ال ۲ روز کاری نمایندگی میزبانی وب ۱ روز کاری خدمات طراحی پوسته و وب سایت بسته به زمان اعلام شده در فاکتور یا قرارداد.
5.2.2 در صورت عدم انجام سفارش در محدوده حداکثر زمان تعریف شده، مشتری موظف به اعلام کتبی با امضا ذیل نامه به بخش فروش شرکت و دریافت رسید ارسال می باشد
5.2.3 پس از ثبت دامنه و ارائه شناسه وکلمه عبورکنترل پانل آن به خریدار، بدلیل سلب امکان نظارتی از شرکت ، شرکت هیچ مسئولیتی نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.
5.2.3 در مورد ثبت دامین های ir که می بایست توسط پژوهشگاه دانشهای بنیادی تایید و فعال گردد با توجه به اینکه به طور کلی شرکت کنترلی در زمان تایید دامنه نداشته و همچنین به دلیل نقص در مدارک یا مشخصات ممکن است مدت زمان تایید دامین به طول انجامد، زمان رزرو اولیه دامین مبنای تحویل قرار می گیرد.
5.3 تطابق با سفارش: در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به شرکت اعلام نموده و شرکت موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت شرکت صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس مندرج در فاکتور می باشد و زمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.

امنیت و محرمانگی

6.1 به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه شرکت تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. شرکت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
6.2 شرکت با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
6.3 شرکت مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، application ها و یا برنامه های مورد استفاده خریدار ندارد.
6.4 شرکت مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای خود ندارد.
6.5 شرکت مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویس های خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
6.6 شرکت تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب آنلاین خریداران انجام می دهد از این رو شرکت نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.

مرجع قضاوت

7. کاربران میزبانی وب تهران ســرور تعهد می‌نمایند چنانچه شکایتی علیه تهران ســرور در حال اجرا یا ارسال داشته باشند قبل از اقامه دعوی ابتدا به صورت کتبی و از طریق ارسال یک نامه با امضاء کاربر به همراه تصویر کارت ملی از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر مرکزی تهران ســرور را از این موضوع مطلع گردانند و تهران ســرور فرصت دارد طی حداکثر ۲۰ روز کاری پس از دریافت نامه مذکور تلاش نماید تا شاید بتواند از طرق فنی و غیر فنی مورد کاربر را رفع نماید. قصور از جانب مشترک در مورد ارسال این اطلاعیه به تهران ســرور به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود و بر اساس شرایط نقض توافقنامه اقدام خواهد شد. همچنین هیچ روشی غیر از پست سفارشی جهت این اطلاعیه مورد قبول نمی‌باشد. قوانین حاکم، محل دادرسی، عدم اجازه شکایت
در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به تهران ســرور اقدام نموده تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد. با توجه به اینکه مجوز فعالیت تهران ســرور که از اتحادیه صنف خدمات رایانه ای استان تهران می باشد در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۲۰روز کاری، خریدار می تواند به شورای انتظامی اتحادیه صنف خدمات رایانه ای استان تهران مراجعه نموده تا موضوع مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد. ضمنا خریدار تعهد می نماید نظر شورای انتظامی اتحادیه صنف خدمات رایانه ای استان تهران را به عنوان حکم مرضی الطرفین پذیرفته و حق هرگونه شکایت و یا درخواست حکم و یا اعتراض و یا ادعاء به سایر مراجع را ﺟﺰﺋﺎً و ﮐﻼً از خود ﺳﻠﺐ و اﺳﻘﺎط ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.
همچنین مشترک مجاز نخواهد بود در مسائلی که در این توافقنامه مطرح شده‌اند شکایتی به مراجع ذیصلاح ارائه دهد.

فعالیت های غیرمجاز خریدار

8. تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می شود. شرکت تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. شرکت حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که شرکت از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس خریدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها شرکت بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین شرکت در صورت لزوم حق پیگرد قانونی شکایت و اخذ خسارت از متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. شرکت هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین خریدار متخلف مسئول جبران کلیه خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت، سایر مشتریان شرکت و یا IDC سرویس مورد نظر خواهد بود:
استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی.
نصب و یا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد.
ارسال یا اجرای فایلهای اجرایی مانند فایلهایی با پسوند exe ، com ، bat ، vbs و امثالهم و در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می شود و با خریدار بر طبق ضوابط برخورد می گردد خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروس ها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد.
استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویس های دیگر شرکت و سایر خریداران گردد.
وجود فایل های حاوی ویروس عمدا و یا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری ارسال هرزنامه (Spam) عمدا و یا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop یا سایت های مشابه و یا بررسی تیم فنی شرکت می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.
ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر ۱۰۰۰ ایمیل در روز و ۵۰ ایمیل در ۶۰ دقیقه مجاز می باشد به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیل ها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از خریدار را داشته و آدرس و توضیح نحوه لغو عضویت به زبان انگلیسی در متن ایمیل وجود داشته باشد).
استفاده از سرویس های ایمیل مارکتینگ جهت ارسال هرزنامه و یا ارسال نامعتبر (ملاک ارسال نامعتبر ارسال ۱۰ ایمیل نامعتبر در ۱۰۰۰ ارسال می باشد) به تشخیص سرویس دهنده درگاه ایمیل مارکتینگ بر خلاف قوانین بین المللی گزارش فنی شرکت و یا IDC که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون شرکت.
عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می باشد)
انجام فعالیتهایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات شرکت به خریدار و یا سایر خریداران گردد.
استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستم های اشخاص ثالث.
راه اندازی mail server Open relay.
انجام فعالیت IRC
عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.
راه اندازی سرور های وی پی ان جهت عبور از فیلترینگ که باعث بلاک شدن آی پی های شبکه شتابان هاست در ایران به گزارش مرجع Host-Tracker شود، ممنوع می باشد و به جهت خسارت وارد شده به آی پی و غیر قابل استفاده بودن IP، این سرویس خارج از تعهدات مالی فصل 18 خواهد بود.
مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه. در صورت بروز چنین مسائلی شرکت حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می دارد. نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الکترونیکی، تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایت ها بدون مجوز از مالکان آن ها و …
استفاده از میزبانی وب سایت معمولی جهت راه اندازی سایت های با بازدید خارج از میزان تعریف شده برای میزبانی وب معمولی نظیر راه اندازی سایت های شبکه های اجتماعی، بازی آنلاین، سایت های خبری، سایت های مدیریت آگهی، سایت های وبلاگدهی، سایت های دانلود نرم افزار، سایت های آگهی، سایت های تفریحی، سایت های فروش فایل، و هر گونه سایتی که به تشخیص واحد فنی و واحد مانیتورینگ بیش از حد مجاز منابع تعیین شده در حال استفاده از منابع سرور می باشد.

 

محدوده استفاده از منابع

9.1 شرکت در تعرفه ی خود و یا در سایت این موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرویس های شرکت برای عموم سرویس ها در تعرفه درج شده است.
لیکن موارد زیرنیز باید در نظر باشند.
ضوابط خاص میزبانی حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی 10% در بازه زمانی 15 دقیقه این میزان برابر حد اکثر 800 مگاهرتز برای سرویس های میزبانی وب به جز سرویس های تحت عناوین میزبانی حرفه ای، وِیژه و پرترافیک محاسبه می گردد.
حداکثر RAM در میزبانی اشتراکی 128 مگابایت.
حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه.
حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه.
حداکثر Bandwidth لحظه ای در میزبانی اشتراکی 5 مگابیت در ثانیه.
حداکثر زمان مجاز اجرای یک کوئری دیتابیس در سرویس های میزبانی اشتراکی و در سرویس های تجاری ۱۰۰ میلی ثانیه و سرویس های حرفه ای و پربازدید مطابق جدول تعرفه و حداکثر ۵۰۰ میلی ثانیه می باشد.
نسبت ترافیک مصرفی روی سرور های مجازی، ابری و اختصاصی داخل ایران با نسبت ۱ به ۱۰ می باشد و در صورت عدم رعایت این نسبت هزینه ترافیک مصرفی مازاد از مشترک اخذ خواهد شد. (منظور از نسبت ۱ به ۱۰ یک واحد دانلود در مقابل ۱۰ واحد آپلود روی سرور در واحد زمان یک ماه می باشد)
9.2 ملاک تشخیص، نرم افزارهای کنترلی و واحد فنی شرکت خواهد بود.
9.3 شرکت در صورت تجاوز منابع سرویس کاربر از حدود تعیین شده، حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خریدار خواهد رساند. در این صورت، شرکت، پس از ارتقا سرویس توسط خریدار و یا کاهش مصرف، اقدام به ارائه سرویس دهی خواهد نمود.
9.4 در صورتیکه خریدار در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید به تشخیص بخش فنی، شرکت حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.
9.5 در صورتی که منابع برای سرویس های خاص، خارج از موارد اعلام شده در این فصل شرایط خرید باشد، این میزان منابع در جدول مشخصات محصول درج خواهد شد.

محتوا

10.1 سرویس های شرکت می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل موارد زیر باشد (البته محدود به موارد زیر نیست)
قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
استفاده غیر مجاز از علائم و اسامی تجاری دیگران
استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه ای ایران
اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
انتشار اکاذیب علیه دیگران
کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود.
سایتهای فعال در زمینه HYIP و یا دارای سیستم هرمی
فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد
سایتهای مرتبط یا حامی گروه های شناخته شده تروریست بین المللی
استفاده از سرویس های شرکت برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی و غیر اخلاقی به هر شکل
10.2 مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار و یا متصل به دامنه خریداری شده از شرکت تماما بر عهده خریدار است. این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد و سهو و یا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می پذیرد خواهد بود.
10.3 در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جبران کلیه خسارات و هزینه های مادی و معنوی کلی و جزئی وارد بر شرکت در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.
10.4 شرکت برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرویس ها و اقامه دعوا و ارائه اطلاعات خریدار که محتوای مجرمانه در سرویس خود و یا در سرویس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائی اقدام نماید.

مسئولیت خریدار

11.1 خریدار موظف است که کلیه مواد توافقنامه، ضوابط شرکت و قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، شرکت حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر شرکت می باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
11.2 خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر خریداران شرکت احترام بگذارند. شرکت حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
11.3 به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی گردد که با پایان سرویس به پایان می رسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده وخریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی و حقوقی شرکت خواهد بود.
11.4 کلیه مسئولیت های عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می باشد و شرکت تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در بسته های میزبانی خود می باشد.

گارانتی و پشتیبانی

12.1 شرکت معادل ۱۰ روز تقویمی از زمان خرید و واریز وجه دارای گارانتی برگشت پول بدون شرط برای سرویس میزبانی وب خود شامل میزبانی هاست خارج از کشور، میزبانی هاست داخل کشور، میزبانی بک آپ و میزبانی هاست دانلود می باشد. و از این رو پس از این زمان، گارانتی به سرویس میزبانی وب خود شامل میزبانی هاست لینوکس خارج از کشور، میزبانی هاست لینوکس داخل کشور، میزبانی بک آپ و میزبانی هاست دانلود خریدار تعلق نمی گیرد.
12.2 شرکت تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار و برنامه نویسی وب و نرم افزارها و مشکل دامنه ای که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
12.3 ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی و یک سایت Tracer معتبر که باید توسط شرکت تائید شده باشد، است.
12.4 زمان اختلال در سرویس خریدار در صورت درخواست کتبی وی با اعلام مدت اختلال و تائید واحد فنی در صورتی که میزان تجمعی آن از ابتدای دوره از ۰.۲% کل دوره بیشتر باشد به مدت سرویس افزوده می گردد.
12.5 ارائه خدمات پشتیبانی در شرکت بر مبنای پرتال پشتیبانی در هفت روز هفته از ساعت 08:00 الی 20:00 می باشد. ضمنا به درخواست هایی که از طریق ایمیل، و یا تلفن اعلام گردد در شرایط خاص نیز رسیدگی می شود. خریدار می پذیرد که روش های دیجیتال ارتباطی مانند تیکت، ایمیل و… جایگزین روش های سنتی مانند مراجعه حضوری و تلفنی شود.
12.6 نحوه ارتباط مستند خریدار برای درخواست های گارانتی و پشتیبانی باید از طریق پرتال پشتیبانی باشد که زمان دقیق ارسال درخواست، زمان دقیق رسیدگی و هویت خرید مشخص باشد.
12.7 عدم رضایت از خدمات بخش پشتیبانی و فنی می بایست به سرعت (ظرف ۲۴ ساعت) از زمان وقوع به واحد شکایات و یا دفتر مدیریت از طریق پرتال پشتیبانی اعلام گردد.
12.8 سرویس ها و رویه عمومی شرکت بر اساس استاندارد فنی بین المللی و مصالح شرکت تعریف شده و برای خریدار خاص غیر قابل تفکیک و تغییر است و خریدار موظف است بررسی لازم خود را قبل از خرید سرویس به عمل آورده باشد.
12.9 شرکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.
12.10 شرکت نسبت به نصب و عملیاتی شدن نرم افزارهائی را که مورد تائید بخش فنی نمی باشد مسوولیتی ندارد.
12.11 میزان مسئولیت شرکت در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غیر مستقیم وارد بر خریدار در استفاده از سرویس و یا اطلاعات خریدار محدود به بند خسارات این قانون خواهد بود.

ضوابط خاص دامنه

13.1 تمدید یک دامنه تاریخ گذشته در صورت امکان تمدید، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی باشد که این جریمه مطابق با قوانین ICANN و ثبت کننده اصلی و ضوابط شرکت اخذ می گردد.
13.2 تاریخ مستند برای مدت ثبت دامنه، whois های بین المللی می باشد. ( در خصوص دامنه های ir. استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)
13.3 اگر در سفارش خریدار، دامنه ای باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت ننماید و یا در حین تکمیل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت گردد و یا انتقال دامنه ای به شرکت باشد که به هر دلیل انجام نگردد، شرکت تنها موظف به عودت هزینه ثبت و یا انتقال آن دامنه به حساب خریدار در پرتال کاربران می باشد.
13.4 در صورت درخواست انتقال یک دامنه به پنلی خارج از شرکت از طریق پرتال کاربران شرکت حق ممانعت از تکمیل مراحل انتقال را ندارد.
13.5 از آنجا که شرکت ثبت و تمدید دامنه و انتقال برای خریدار را به صورت واسط انجام می دهد عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی ویا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل مسئولیتی را متوجه شرکت نخواهد کرد.
13.6 خریدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه برای خود تحقیق لازم را به عمل آورده و شرکت در صورت ادعای شخص ثالث صاحب حق مورد تائید شرکت و مراجع ذیصلاح ایرانی و بین المللی آن دامنه را مسدود نموده و به رای مراجع ویا قوانین بین المللی عمل می نماید.
13.7 شرکت می تواند درصورت تغییر نرخ ثبت دامنه با نرخ اعلامی در وبسایت، بابت ثبت دامنه هزینه جدید به خریدار اعلام نماید و درصورت موافقت خریدار، ثبت دامنه انجام گردد و در غیر اینصورت هزینه پرداختی به خریدار عودت می گردد.

ضوابط خاص میزبانی

14.1 شرکت مسئولیتی در قبال تحویل داده های موجود در فضای میزبانی وب به خریدار نداشته و خریدار موظف به استفاده از FTP خواهد بود.
14.2 شرکت مسئولیتی نسبت به بارگذاری اطلاعات (Upload) در فضای میزبانی خریدار و یا download اطلاعات وی به صورت رایگان ندارد.
14.3 شرکت مسئولیتی نسبت به نصب نرم افزار برای خریدار به صورت رایگان ندارد.
14.4 حداکثر مجاز استفاده از فضای میزبانی وب برای فایل هاستیگ (هر آنچه به عنوان محتوای سایت در نظر گرفته نشود، اعم از بک آپ خود هاست و یا فایل های دانلودی از قبیل هر گونه محتوای دیجیتال) برای سرویس های میزبانی با حجم زیر ۲ گیگابات ۵۰ درصد و برای سایرسرویس ها ۲ گیگابایت می باشد، این تبصره شامل تمام سرویس های میزبانی به جز سرویس های هاست بک آپ و دانلود می باشد.
14.5 شرکت تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی انجام خواهد داد، ولی خریدار خود مسئول است با اطلاعات فنی سرویس میزبانی وب آشنایی داشته و شرکت مسئولیتی نسبت به آموزش نحوه بهره برداری صحیح از سرویس ندارد.
14.6 نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس و نصب سیستم مدیریت محتوای جوملا و سیستم مدیریت محتوای دات نت نیوک ( برای هاست ویندوز) در حالت نسخه اورجینال دانلود شده است وب سایت رسمی، توسط تهران ســرور به صورت رایگان انجام می پذیرد و پس از نصب اطلاعات ورود به ادمین سیستم مدیریت مجتوا در اختیار شما قرار خواهد گرفت، پس از انجام عملیات نصب، امکان رفع خطا و یا حل مشکلات جانبی سیستم نصب شده خارج از حوزه خدمات تهران ســرور می باشد.
14.7 نصب سیستم های تغییر یافته وردپرس و یا قالب های آماده نصب بر روی هر سیستم مدیریت محتوا تنها در صورتی که روال نصب همان روال نصب نسخه اورجینال باشد انجام خواهد شد و هر گونه خطایی در مراحل نصب و یا بعد از نصب توسط واحد پشتیبانی فنی تهران ســرور قابلیت پیگیری نخواهد داشت.
14.8 در مواردی که درخواست بررسی یک خطا بر روی هاست ثبت می گردد، واحد پشتیبانی تهران ســرور سیستم استاندارد مدیریت محتوا نظیر وردپرس را روی همان هاست نصب می نماید و سپس تست های لازم را انجام خواهد داد، مبنای تست تنها یک سیستم استاندارد بدون تغییر در تنظیمات می باشد.
14.9 بررسی خطای پلاگین یا قالب و امکانات اضافه نصب شده بر روی سیستم مدیریت محتوا و یا بررسی اشکالات و خطاهای نرم افزاری بر روی اسکریپت در هر سطحی خارج از پیگیری تهران ســرور می باشد.
14.10 امکانات سرویس های میزبانی وب در تهران ســرور به همان میزانی است که در زمان خرید سرویس در جدول مشخصات درج شده است و امکان شخصی سازی تنظیمات هاست تنها به اندازه ای قابل انجام است که در کنترل پنل کاربری قابل دسترسی باشد و امکان تغییر در تنظیمات سرور به جهت ریسک هایی که این کار می تواند برای سایر مشتریان ما ایجاد نماید وجود ندارد.
14.11 تشخیص خطا و اعلام امکانات مورد نیاز برای راه اندازی یک اسکریپت و رفع خطای نرم افزاری بر عهده مشترک و پیمانکار ایشان می باشد و در مواردی که نیاز به فعال و یا غیر فعال کردن نرم افزار و یا اکستنشن بر روی سرور باشد، تنها با اعلام مشترک این تغییر امکانسنجی می گردد، تهران ســرور انجام همه تغییرات مورد نیاز مشترک را بر روی سرور تضمین نمی نماید.

ضوابط خاص اجاره سرور اختصاصی و مجازی

15.1 شرکت مسئولیتی در قبال پشتیبانی فنی سرور اختصاصی به خریدار نداشته و خریدار موظف به استفاده از ارتباط ریموت خواهد بود مگر آنکه خلاف آن در تعرفه اعلام شده باشد.
15.2 شرکت تنها در صورت بروز مشکلاتی که موجب عدم دسترسی به سرور از راه دور می گردد مسئول پشتیبانی فنی سرور بوده و البته در صورتی که بروز مشکل به خاطر سوء عملکرد خریدار باشد هزینه پشتیبانی طبق فاکتورهای IDC از خریدار اخذ خواهد شد.
15.3 مالک تجهیزات و سخت افزار سرور اختصاصی، شرکت می باشد و پرداخت هزینه اجاره سرور موجب بروز حقی برای خریدار نمی گردد.
15.4 در صورت بروز مشکل سخت افزاری که موجب عدم دسترسی به سرور شود خریدار موظف به اعلام مورد به بخش پشتیبانی شرکت بوده و شرکت پس از اطلاع موظف به تعویض سخت افزار معیوب به صورت رایگان و یا تحویل یک سرور مجازی خام با مشخصات سرویس خریداری شده می باشد.

سایر ضوابط خاص

16.1 خریدار موظف است سرویس هایی که نزد شرکت تمدید می نماید را از نظر تمدید شدن کنترل نموده ودر صورت عدم اعمال مراتب تمدید توسط شرکت، حداکثر ۷ روز تقویمی پس از زمان انقضاﺀ مراتب را کتبا به مقام مسئول و یا واحد شکایات ارسال نماید.
16.2 توافقات خاص تنها به صورت کتبی و با مهر و امضاﺀ مجاز شرکت معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبی یا شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است.
16.3 خریدار موظف است تحویل، تطابق واجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.
16.4 شرکت هیچ مسئولیتی برای بدست آوردن دامنه از دست رفته و یا اطلاعات حذف شده از روی سرورهای میزبانی پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت.
16.5 مسئولیت اطلاع از زمان انقضا سرویس و کنترل آن ها بر عهده خریدار می باشد لیکن شرکت، انقضاء سرویس های خریدار را از ۱ ماه قبل از طریق پست الکترونیک به وی یادآوری می نماید و عدم دسترسی خریدار به پست الکترونیکی خود، مسئولیتی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.
16.6 وضعیت اعتبار، فهرست سرویس ها و پرداخت های خریدار در حساب کاربری وی در پرتال کاربران قرار دارد و همواره وی می تواند برای آگاهی از وضعیت عملکرد خود از طریق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نماید.
16.7 مدت زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسی جرائم واعمال تشخیص کارشناسی به مدت زمان سرویس دهی افزوده نمی گردد.
16.8 در صورتی که سرویس های ارائه شده به مشتری از یک شرکت دیگر توسط تهران ســرور خریداری و ارائه شود، هر گونه تغییر قوانین و شرایط توسط شرکت سرویس دهنده اصلی بر روی سرویس ارائه شده موثر و خارج از مسئولیت تهران ســرور می باشد.
16.9 هر کاربر تنها اجازه دارد یک حساب کاربری در تهران ســرور ثبت نماید و در صورتی که تهران ســرور به نحوی متوجه ایجاد حساب های کاربری مختلف حقیقی و حقوقی با مالکیت یکسان از سمت کاربر شود، اجازه بستن حساب های کاربری های کاربر و مسدود سازی کلیه سرویس ها را خواهد داشت و از این بابت هیچ گونه شکایت و حق اعتراضی برای مشتری و یا نماینده قانونی وب مسموع نخواهد بود. همچنین تهران ســرور حق مسدود سازی حساب کاربری کاربر و جلوگیری از دسترسی به کلیه اطلاعات و آرشیو های داخل اکانت کاربری را برای خود محفوظ می داند، تهران ســرور حق حذف اکانت های غیرفعال و مسدود شده را برای خود محفوظ می داند و از این بابت کاربر حق هیچ گونه اعتراض و شکایتی نخواهد داشت.
16.10 امکان دریافت هرگونه سرویس هدیه و یا کمک هزینه های پیش بینی شده در برخی از سرویس ها تنها در هنگام خرید بسته وجود دارد و طی مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزینه آن به حساب کاربری خریدار واریز نمی شود.

نسخه پشتیبان (backup)

17.1 به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایل ها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
17.2 مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی و سرور های مجازی، سرویس میزبانی بکاپ و دانلود، صرفا به عهده خود خریدار می باشد و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
17.3 شرکت جهت امنیت بیشتر، از کلیه فایل های خریداران سرویس های میزیانی وب (این بکاپ گیری شامل سرور های مجازی و اختصاصی نمی شود) بصورت هفتگی نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه پشتیبان حداکثر تا 7 روز نگهداری خواهد شد. نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی ms sql server و mysql بصورت هفتگی گرفته می شود و یک هفته نگهداری می شود. شرکت تعهدی نسبت به صحت و کارکرد این نسخه ها ندارد.
17.4 تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شود.
17.5 شرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.
17.6 با توجه به این که عملیات بکاپ گیری توسط کنترل پنل ها و سایر نرم افزار های مدیریت بکاپ ایجاد می گردد و هیچ گونه تست صحت بکاپ روی فایل های بکاپ انجام نمی گردد، شرکت هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت نسخه پشتیبان و به روز بودن آنها را ندارد.
17.7 در صورتی که مشتری تمایل به تمدید قرارداد خود با تهران ســرور نداشته باشد و سرویس مشتری معلق شود، مشتری می تواند با ارسال درخواست دریافت بکاپ در صورت موجود بودن آن، با پرداخت ۳۰ درصد هزینه تمدید، فایل های خود را دریافت نماید، همچنین حداقل مبلغ دریافت بکاپ ۲۰۰ هزار تومان می باشد، تهران ســرور مختار در تایید و یا رد درخواست ارائه بکاپ بعد از پایان دوره سرویس می باشد.
تبصره: خریدار سرویس های هاست اشتراکی، هاست حرفه ای ، هاست ابری، هاست کلاستر، هاست پرترافیک و هاست وردپرس تا ۵ روز پس از تعلیق سرویس می توانند بکاپ خود را در صورت عدم تمایل به تمدید قرارداد به صورت رایگان دریافت نمایند.
17.8 با توجه محدودیت های نرم افزاری سیستم های بکاپ گیری روی سرور های اشتراکی، شرکت تعهدی در خصوص بکاپ گیری از سرویس های میزبانی با حجم بالای ۳ گیگابایت به صورت رایگان ندارد.
17.9 شرکت تعهدی جهت ارائه بکاپ برای سرور های مجازی و یا اختصاصی، چه به صورت اکسپورت فایل سرور مجازی و یا به هر طریق دیگری ندارد، مشترک در صورت نیاز به ایجاد بکاپ، می تواند با ابزار های مورد نیاز خود بر بستر سیستم عامل سرور، بکاپ های مورد نیاز خود را ایجاد و آن را خارج از شبکه میزبانی تهران ســرور نگهداری نماید.
17.10 سرویس های نمایندگی و سرور مجازی، شامل دریافت بکاپ به صورت بند 17.7 نمی باشد و مشتری می بایست جهت دریافت بکاپ، سرویس خود را در حد اقل دوره زمانی موجود تمدید نماید، تا امکان دسترسی به سرویس جهت ایجاد بکاپ فراهم شود.

شرایط و قوانین مالی

18.1 نحوه پرداخت در پرتال کاربران درج شده است. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.
18.2 خریدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدی و یا در وجه حساب های اعلام شده در پرتال کاربران بپردازد. در شرایطی که شرکت در راستای مساعدت با خریدار اقدام به پذیرش چک مدت دار صیادی ثبت شده به نام درخواستی شرکت در خصوص فاکتور وی نماید، با عدم وصول وجه چک، خریدار موظف است در روز سررسید فورا اقدام به واریز وجه به حساب های اعلام شده نماید و لاشه چک خود را دریافت نماید در غیر این صورت هزینه تاخیر در وصول اسناد، پیگیری های حقوقی، ایاب و ذهاب و سایر موارد نیز بر عهده خریدار خواهد بود. ضمنا در اینگونه موارد شرکت حق دارد ضمن تعلیق سرویس، فاکتور خریداری که قسمتی از وجه آن در زمان مورد توافق وصول نشده را باطل نموده و خسارات وارده بر شرکت و هزینه سرویس را از آن کسر نماید.
18.3 به دلیل محدودیت های نگهداری داده های حسابداری، فیش بانکی و یا حواله ای که برای افزایش اعتبار و یا پرداخت یک صورت حساب، تنها تا ۶ ماه پس از واریز قابلیت استفاده را خواهد داشت.
18.4 شرکت، حق تامین و وصول کلیه مطالبات و جرائم، سود تاخیردر پرداخت و سایر هزینه های خود از محل قطع موقت و یا دائم کلیه سرویس ها و اعتبارات خریدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتیکه خریدار فورا به اخطار اعلام شده از سوی شرکت توجه ننماید حق هر گونه اعتراض بعدی را از خود سلب می نماید لازم به ذکر است مدت قطعی سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت به مدت سرویس دهی افزوده نخواهد شد و کلیه مسئولیت های ناشی از این نوع قطع سرویس برعهده خریدار می باشد.
18.5 در صورتیکه شرکت تشخیص دهد هر یک از سرویس ها و یا کالای خریداری شده یک خریدار درزمان تحویل، با حجم بیشتر و یا با امکانات بهتر و یا زمان طولانی تر و یا هر مورد هزینه بر بالاتری از مشخصات مندرج در فاکتور مورد استفاده وی قرار گرفته و یا به هر دلیل خریدار به این حجم بیشتر و یا امکانات بهتر و منابع بیشتر و یا زمان طولانی تر دست پیدا کرده است، حق خواهد داشت مبلغ ما به تفاوت تعرفه ای آن را از خریدار دریافت نماید؛ پرداخت این هزینه برای خریدار اجباری می باشد و شرکت حق استیفا طلب خود را از نحوه دریافت بدهی های خریدار خواهد داشت.
18.6 شرکت برای گسترش خدمات و افزایش سرویس دهی به خریداران خود در بازه های مختلف زمانی اقدام به انتشار و توزیع بن های خرید می نماید. لازم به ذکر است که شرکت در پذیرش و یا عدم پذیرش این بن ها در بازه های تخفیف و ایام خاص مختار می باشد.
18.7 برای خرید یک سرویس میزبانی و یا یک بسته نرم افزاری امکان پذیرش بیش از یک بن وجود ندارد.
18.8 هیچ یک از کمک هزینه ها و خدمات مازاد بسته ها قابل تبدیل به ارزش ریالی و کسر از فاکتور نمی باشد.

بازگشت وجه:

18.9.1 کلیه سرویس های میزبانی وب به جز موارد اعلام شده در ذیل دارای ۱۰ روز گارانتی بازگشت هزینه بعد از خرید و واریز وجه می باشد. در حال حاضر سرویس های ثبت و انتقال دامنه شامل گارانتی بازگشت هزینه نمی باشد. بازگشت وجه به حساب کاربری به منزله بازگشت وجه به کاربر تلقی می‌شود. کاربر می‌تواند در حداکثر تا 10 روز تقویمی پس از پرداخت فاکتور درخواست انتقال وجه به حساب بانکی خود را ارائه دهد؛ لذا تهران ســرور نسبت به خدماتی که قابل ارائه نبوده و هزینه آن به حساب کاربری بازگردانده شده است، هیچ‌گونه تعهدی ندارد. در موارد خاصی که تهران ســرور اقدام به افزودن موجودی به حساب کاربری (مانند SLA) می‌نماید و از طریق پرتال پشتیبانی به اطلاع کاربر می‌رساند که این موجودی صرفاً برای خرید از سایت قابل استفاده است، کاربر امکان برداشت این موجودی را نخواهد داشت؛ در صورتیکه خریدار خارج از بازه 10 روزه مذکور درخواست وجه نماید، وجه فاکتور پس از کسر هزینه های عملیاتی و مالیاتی تنها به حساب کاربری ایشان عودت داده می شود و به هیچ عنوان امکان برداشت این وجه جهت انتقال به حساب بانکی خریدار وجود نخواهد داشت و صرفا جهت خرید سرویس های تهران ســرور قابل استفاده خواهد بود.
18.9.1.1 ملاک از بازه ۱۰ روز ، از زمان خرید و واریز وجه و نه زمان تحویل می باشد، زمان آماده سازی سرویس و ارائه خدمات فنی جزئی از از بازه خرید می باشد و مبداً محاسبه زمان شروع تحویل سرویس نمی باشد.
18.9.1.1.1 کلیه سرویس های میزبانی وب شامل، هاست لینوکس اشتراکی، هاست وردپرس و هاست ابری که سفارش آن ها از تاریخ 2 مهر ماه 1403 به بعد باشد شامل گارانتی بازگشت هزینه در تمام طول دوره سرویس خواهد بود.
در صورتی که مشترک در هر زمان در طول دوره سرویس درخواست لغو سرویس را داشته باشد، تهران ســرور با محاسبه زمان مصرف مشتری به صورت روزشمار بر اساس نزدیک ترین دوره قبلی مانده هزینه پرداختی مشتری را در صورتی که زمان لغو سرویس کمتر از ۱۰ روز بعد از ثبت سفارش باشد به روش درخواستی مشتری و در صورتی که بیشتر از ۱۰ روز باشد تنها به اعتبار کیف پول مشتری در وب سایت تهران ســرور واریز خواهد شد.
تبصره: با توجه به این که قیمت محصولات ممکن است بروز رسانی شود و یا در مراحلی برای سفارش مشترک تخفیف در نظر گرفته شود، ملاک هزینه پرداختی مشتری در زمان ثبت سفارش می باشد.
مثال ها:
مثال شماره ۱: اگر شما یک سرویس با دوره ۳ ماه خریداری نمایید و در روز ۴۵ ام خرید خود درخواست لغو را ثبت نمایید، هزینه دو ماه بر اساس قیمت سرویس در دوره ماهیانه را پرداخت و مانده هزینه خود را دریافت خواهید کرد.
مثال شماره ۲: اگر شما یک سرویس ۳ ساله را خریداری نمایید و پس از ۲ سال و ۵ ماه تمایل به لغو سرویس داشته باشید ، هزینه مصرفی شما به صورت (هزینه ۲ سال سرویس + هزینه ۳ ماه سرویس + (هزینه ۲ ماه سرویس بر اساس قیمت ماهیانه) برای شما محاسبه و مانده هزینه پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.
سرویس هایی که ضمانت بازگشت وجه ندارند عبارتند از:
سرور های اختصاصی و سرور های ابری ارائه شده توسط شرکت های خارجی که تهران ســرور تنها پرداخت خرید را بر عهده دارد.
لایسنس های نرم افزاری و نرم افزار های خریداری شده.
بسته های نرم افزاری طراحی شده توسط شرکت.
دامنه های ثبت شده.
هزینه کلیه سرویس ها و خدمات جانبی شامل نصب نرم افزار ها و ستاپ کنترل پنل نصب شده روی سرور.
گواهینامه های اس اس ال.
هزینه خدمات مشتریان VIP.
کلیه سرویس های ارائه شده در جشنواره ها و حراجی های دوره ای به عنوان سرویس ویژه در جشنواره و یا حراج ویژه.
کلیه سرویس هایی که به هر نحوی، کل و یا مبلغی از آن با بن و یا کد های تخفیف (در جشنواره ها و یا شرایط فروش عادی) خریداری شده باشد به صورت کامل امکان لغو سرویس ندارد.
18.9.2 ضمانت برگشت وجه تنها در خرید سرویس های جدید ارائه می شود، تمدید یا ارتقای هر سرویس شامل ضمانت برگشت وجه نمی شود.
18.9.3 پس از پایان مدت ضمانت برگشت وجه، هیچگونه درخواستی مبنی بر برگشت پول مسموع نخواهد بود.
18.9.4 مبالغی که به عنوان افزایش اعتبار در سامانه مدیریت مشتریان توسط مشتری ثبت و پرداخت می شود، قابل بازگشت نمی باشد و مشتری تنها می تواند از اعتبار موجود سرویس های فعلی را تمدید نماید و یا سرویس جدیدی خریداری نماید، همچنین بازگشت هزینه سرویس هایی که از اعتبار مشتری خریداری شده اند تنها به اعتبار اکانت مشتری قابل عودت خواهد بود.
18.9.5 چنانچه مشتری از سرویس هایی در تهران ســرور استفاده نماید که خرید مجدد سرویس به منزله تمدید و یا شارژ اکانت باشد امکان بازگشت هزینه سرویس وجود نخواهد داشت، این تبصره شامل خرید سرویس دوم به بعد ایمیل مارکتینگ و شارژ سامانه پیام کوتاه می باشد.
18.9.6 بازگشت وجه با درخواست کتبی مالک تنها از طریق اعلام یک شماره حساب بانکی توسط خریدار و واریز اینترنتی به آن حساب از طریق سیستم اینترنتی پس از کسر هزینه های قرارداد شامل هزینه پیک (در صورتی که وجه توسط پیک دریافت شده باشد) و یا هزینه کارمزد بانک (در صورتی که مبلغ توسط پرداخت آنلاین بانک پرداخت شده باشد) و هزینه امور فنی، مالی و اداری، هزینه های نصب اولیه و یا انتقال فایل ها و معادل ۲۰% ممکن است.
18.9.6.1 طبق قوانین موضوعه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مبارزه با پول شویی واریز وجه مورد درخواست مشتری تنها به حساب بانکی به نام درج شده در ناحیه کاربری تهران ســرور امکانپذیر می باشد، در صورت عدم تطابق اطلاعات مندرج در ناحیه کاربری و شماره حساب اعلام شده، وجه مورد درخواست به اعتبار اکانت کاربری مشتری واریز خواهد شد.
18.9.7 تهران ســرور موظف است ظرف مدت ۱۰ روز پس از تایید درخواست لغو سرویس و محاسبه مبلغ قابل عودت وجه را به حساب اعلام شده توسط مشتری مطابق با بند ۱۸.۹.۵ واریز نماید.
18.10 بدهی ها:
18.10.1 شرکت با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است و یا سایر سرویس ها و خریدهای قبلی خریدار را داشته و می تواند در صورت تمایل با تملک برخی از آنها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرویس) از میزان بدهی (اصل بدهی، جرائم و یا خسارات وارده بر شرکت) کسر نماید.
18.11 جرائم:
18.11.1 شرکت حق دریافت هزینه برای تاخیر مشتری در تمدید به موقع سرویس های دامنه میزبانی و امثالهم معادل ۲۰ درصد مجموع صورتحساب جهت فعال سازی مجدد سرویس مشتری را خواهد داشت.
18.11.2 در صورتی که سرویس خریداری شده توسط مشتری به دلایل عنوان شده در فصل هشتم این قرار داد مسدود شود، هیچ گونه حق درخواست بازگشت هزینه ای به مشتری چه قبل و یا بعد از ۱۰ روز تعلق نمی گیرد.
18.12 صورتحساب و قرارد کتبی و رسمی:
18.12.1 به جهت تشویق مشتری جهت خرید سرویس به صورت آنلاین، کلیه سرویس های ارائه شده در تهران ســرور با تخفیف ۳۰ درصد جهت خرید آنلاین قیمت گزاری شده است، در صورتی که هر سازمان و یا مشتری حقیقی و یا حقوقی به هر دلیل نیاز به ثبت قرارداد رسمی و یا دریافت فاکتور رسمی از تهران ســرور داشته باشد سرویس با قیمت واقعی و بدون در نظر گرفتن تخفیف ۳۰ درصدی خرید آنلاین برای مشتری محاسبه خواهد شد. عدد ۳۰ درصد هیچ ارتباطی با مطالبات قانونی نظیر مالیات مستقیم و یا ارزش افزوده ندارد. تنها جهنبه تشویقی جهت خرید آنلاین می باشد.
18.12.2 مشتری حداکثر تا 1 روز پس از پرداخت صورتحساب آنلاین، امکان درخواست صورتحساب رسمی پرداخت خود را دارد و پس از آن تاریخ به درخواست ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.
18.13 سرویس های رایگان ارائه شده روی محصولات خریداری شده، تنها طی همان قرارداد معتبر می باشد و تهران ســرور در خصوص محاسبه و عدم محاسبه سرویس های ارزش افزوده که به صورت رایگان روی سرویس خریداری شده ارائه می گردد، مخیر به دریافت و محاسبه این هزینه ها در هنگام تمدید قرار داد می باشد.
18.14 پرداخت صورتحساب تمدید سرویس به منزله آگاهی کامل مشتری از سرویس دریافت شده در دوره آتی می باشد و هیچ گونه ادعای خسارت، عدم تطابق سرویس برای دوره های قبلی و دوره تمدید سرویس مسموع نمی باشد و کاربر نمی تواند هیچ گونه ادعا و شکایتی در این خصوص در مراجع قضایی و قانونی ثبت نماید.
18.15 در صورتی که همراه با سرویس، امکانات و یا سرویس های دیگری به صورت رایگان به مشترک بر روی این سرویس ارائه شود، در صورت لغو سرویس، هزینه سرویس هایی که به صورت رایگان فعال شده است کسر، و مانده مبلغ به کاربر عودت داده خواهد شد.

فورس ماژور

19. شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی شرکت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.

تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

انقضا و تمدید خدمات

20. تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت، انجام تمدید قرارداد در هر زمانی از دوره فعلی سرویس به منزله پذیرش کلیه شرایط قرار داد و ادامه سرویس فعلی تا پایان دوره تمدید قرارداد می باشد، لذا تمدید قرارداد به عنوان دوره سرویس دهی جدید در نظر گرفته نخواهد شد.

پذیرش مورد توافق نامه و ضوابط

با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت شرکت، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

رویه حفاظت

21. شرکت درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده و ارائه به اشخاص ثالث و یا استفاده تبلیغاتی را ندارد و تنها در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دلیل قابل رویت بودن برای عموم از این قاعده مستثنی می باشد.

خسارت و رفع مسئولیت

22.1 خدمات شرکت به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه ضمانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانت های کتبی و شفاهی در مورد سرویس های شرکت که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. شرکت هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. شرکت تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.
22.2 سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویس ها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
22.3 در مواردی که اختلال فنی باعث از دسترس خارج شدن سرور میزبانی شود، شرکت موظف است حداکثر تا دو برابر زمان قطعی به دوره زمانی سرویس مشتری اضافه نماید،
22.4 هر گونه محدودیتی که توسط سایر سرویس دهندگان بر روی محصولات ارائه شده از طرف تهران ســرور و یا شرکت ها تامین کننده سرویس های تهران ســرور ، اعمال شود به واسطه عدم دسترسی فنی تهران ســرور جهت رفع مشکل، تهران ســرور مسئولیتی جهت رفع مشکل و یا ارائه سرویس جایگزین نخواهد داشت.

مالیات بر ارزش‌افزوده

23. قیمت نهایی خدمات تهران ســرور پس از احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده مطابق قوانین مالیاتی کشور، در صورت‌حساب شما درج می‌شود و با تغییر درصد مالیات بر ارزش‌افزوده مطابق قانون، این تغییر در صورت‌حساب کاربران تهران ســرور نیز لحاظ خواهد شد.
 

سلب مسئولیت

24. عدم اجرای بخشی از ضوابط و مواد توافقنامه شرکت نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای مواد توافقنامه از شرکت نمی باشد.

تاریخ به‌روزرسانی سند: ۱۴۰۳/۱۲/۰۱