هویت دیداری

هویت دیداری تهران سرور

برند یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصوالت و خدمات مشابه متمایز میگردد.
ارائه یک ظاهر آراسته، یکپارچه و دارای هویت، بخشی از پازل بزرگ برندینگ است که از آن به عنوان «هویت بصری» یا به بیان بهتر «هویت دیداری» یاد می‌شود. شاید به نوعی بتوان مقدمه برندینگ را تدوین یک هویت دیداری مناسب عنوان کرد.

لوگوی تهران سرور

برای استفاده از لوگوی تهران سرور در رسانه خود می‌توانید از فایل‌های زیر استفاده کنید:

لوگوی کامل (رنگ اصلی)
نشان لوگو (رنگ اصلی)
لوگوتایپ (رنگ اصلی)
لوگوی کامل (تک رنگ)
نشان لوگو (تک رنگ)
لوگوتایپ (تک رنگ)

بایدها و نبایدها

به منظور حفظ اصالت برند، قوانین و دستورالعمل‌هایی تدوین شده است که هنگام استفاده از علائم و نشانه‌های مربوط به تهران سرور باید به آن پایبند باشیم. اگر در جایی نیاز به اشاره به تهران سرور باشد، باید به نکات زیر توجه شود:

ظاهر لوگوها

ترکیب رنگ لوگو تغییر داده نشود و در لوگوهای تک رنگ هم فقط از رنگ‌های مشکی خالص، سفید خالص و یا رنگ اصلی سازمانی تهران سرور استفاده شود.

لوگو تک رنگ با رنگ سازمانی

جایگاه نشان عوض شده

ترکیب رنگ اشتباه

ترکیب رنگ اشتباه

ترکیب و پس‌زمینه

هنگام استفاده از لوگوی تهران سرور، به تناسب رنگ لوگو و پس‌زمینه توجه شود تا از خوانایی نشان یا لوگوتایپ کم نشود.

لوگو رنگی و یا تیره در پس زمینه روشن

لوگو تیره در پس زمینه تیره

ابعاد و جایگاه

ابعاد و نسبت لوگو نباید تغییر داده شود. همچنین در هنگام استفاده در کنار لوگوها یا المان‌های دیگر، فاصله مجاز رعایت شود.

ابعاد لوگو تغییر داده نشود

نسبت نشان و لوگوتایپ تغییر داده نشود

جایگاه و فاصله نشان تغییر داده نشود