پرسشهای متداول
به پرتکرارترین سوالاتی که کاربران تهران ســرور داشتهاند پاسخ دادهایم؛ شاید پاسخ شما هم در این میان باشد.
مالی و حسابداری
- امکان دسترسی به آرشیو فاکتورها وجود دارد؟بله، شما میتوانید در بخش کیف پول، به آرشیو «فاکتورها» دسترسی داشته باشید.
- آیا میتوانم به ریز هزینهها و جزییات هر فاکتور دسترسی داشته باشم؟پس از ورود به حساب کاربری آروانکلاد، به بخش «کیف پول» بروید و با انتخاب گزینهی فاکتورها و کلیک روی هر فاکتور ریز هزینهها و جزییات استفاده از محصولات را مشاهده کنید.
- سامانه مودیان چیست؟با توجه به قانون تسهیل تکالیف مودیان برای اجرای قانون پایانههای فروشگاهی و سامانه مودیان که در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۲ به تصویب مجلس رسیده و مسوولیت ثبتنام و رعایت قانون را به مودیان سپرده است، با اتصال سیستمهای مالی آروانکلاد به این سامانه، از این پس، تمامی صورتحسابهای شما در پرتال مشتریان حقیقی و حقوقی این سامانه ثبت میشود. در نتیجه امکان ارسال فاکتور (فیزیکی یا PDF) از سمت آروانکلاد فراهم نیست و شما میتوانید بهراحتی با مراجعه به سامانهی مودیان به نشانی my.tax.gov.ir صورتحساب مورد نظرتان را دریافت کنید.
- چگونه میتوانم حساب خود را شارژ کنم؟شما میتوانید حساب کاربری خود را به شکل آنلاین شارژ کنید یا با عقد قرارداد، هزینه را بهشکل مستقیم به حساب تهران سرور واریز کنید. (اگه درخواست واریز دارید لطفن با واحد پشتیبانی در تماس باشید)
- آیا به هزینهی خدمات تهران سرور مالیات اضافه میشود؟بله، ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده، علاوهبر هزینهی استفاده از محصولات یا خدمات تهران سرور به فاکتور شما اضافه میشود.
- آیا تهران سرور بابت واریز پول، نامهی تایید پرداخت ارایه میکند؟بله، شما میتوانید برای دریافت نامهی «تایید پرداخت» با مهر و امضای شرکت تهران سرور ، درخواست خود را در قالب تیکت به واحد مالی ارسال کنید.
- آیا امکان دریافت فاکتور رسمی در ازای پرداخت هزینه وجود دارد؟بله، تهران سرور در انتهای هر ماه و پس از بستهشدن فاکتور جاری و نهاییشدن مصرفتان، میتواند فاکتور رسمی را صادر کند. از اینرو، شما برای دریافت فاکتور میتوانید از اول تا دهم هر ماه، درخواستتان را در قالب تیکت به واحد مالی ارسال کنید.
- آیا امکان دریافت پیشفاکتور وجود دارد؟بله، برای اینکار لازم است جزییات سرویس مورد نیازتان را در قالب تیکت برای «واحد مالی» ارسال کنید تا پیشفاکتور برایتان صادر شود.
- آیا پس از بستهشدن زمان فاکتور، امکان دریافت فاکتور رسمی وجود دارد؟بله، شما میتوانید با ارسال تیکت به واحد مالی، تا یک هفته بعد از پایان هر ماه فاکتور رسمی خود را دریافت کنید.
- آیا میتوان اعتبار کیف پول را به حساب بانکی انتقال داد؟بله، اگر مطابق با شرایط بازگشت وجه مطابق با شرایط استفاده از خدمات تهران سرور را داشته باشید، میتوانید اعتبار کیف پولتان را به حساب بانکی خود انتقال دهید.
- فاکتور جاری با سایر فاکتورها چه تفاوتی دارد؟فاکتور جاری هزینههای استفاده از محصولات، در ماه جاری را به شما نشان میدهد و هنوز نهایی نشده است. در انتهای هر ماه و با نهایی شدن هزینهها، فاکتور جاری بسته میشود و به بخش فاکتورها انتقال پیدا میکند.
حساب کاربری
- چگونه حساب کاربری حقیقی را به حقوقی تغییر دهم؟برای تبدیل حساب حقیقی به حقوقی، ابتدا به حساب کاربری خود در تهران سرور وارد شوید، سپس منوی پروفایل انتخاب کنید و در بخش «اطلاعات تکمیلی» مشخصات مرتبط با حساب حقوقی را اضافه کرده و دکمهی ذخیره را بزنید.
- آیا میتوانم از طریق پنل مشخصات حقیقی یا حقوقی را ویرایش کنم؟خیر؛ شما بهعنوان کاربر حقیقی یا حقوقی امکان تغییر اطلاعات کاربری را ندارید. از اینرو برای ویرایش اطلاعات خود براساس نوع حقیقی یا حقوقی باید تیکت ثبت کنید.
- آیا امکان ورود دو مرحلهای به حساب کاربری تهران سرور وجود دارد؟بله، برای فعالسازی ورود دو مرحلهای با پیامک یا ایمیل، وارد بخش پروفایل شوید، گزینهی «تنظیمات امنیتی» را انتخاب کرده و در قسمت «رمز عبور و ورود» تغییرات لازم را اعمال کنید.
- آیا امکان حذف حساب کاربری وجود دارد؟بله، شما میتوانید مطابق با شرایط گفتهشده در صفحهی شرایط استفاده از خدمات تهران سرور [بخش حذف حساب کاربری]، درخواست مکتوب خود را در قالب تیکت به واحد فروش اعلام کنید.
- آیا تهران سرور منفیشدن اعتبار کیف پول را اطلاعرسانی میکند؟بله، تهران سرور با منفی شدن اعتبار کیف پولتان، بهشکل خودکار و در دو مرحله برای شما پیام یادآوری میفرستد: ۱- زمانیکه فقط ۵۰,۰۰۰ تومان [پنجاه هزار تومان] از اعتبار کیف پولتان باقی مانده باشد. (البته این مقدار پیشفرض است و شما میتوانید سقف آن را تغییر دهید.) ۲- وقتی اعتبار کیف پولتان منفی شده باشد. اگر پس از دریافت این اعلانها حسابتان همچنان منفی بود، سرویسهای شما مطابق با موارد گفتهشده در صفحهی شرایط استفاده از خدمات قطع خواهند شد. پیشنهاد میکنیم برای دسترسی به سرویسهای خود، اعتبار کیف پولتان را مثبت نگه دارید.
- آیا میتوانم حساب کاربری خود را با چند عضو دیگر بهاشتراک بگذارم؟بله، شما با استفاده از قابلیت «میزکار» حساب کاربری خود را با سایر اعضا بهاشتراک بگذارید و بنابر انتخاب خودتان سطح دسترسی متفاوتی را برای آنها تعریف کنید.
- اگر هزینهی سرویس را پرداخت نکنم، سرویس من بعد از گذشت چند روز قطع میشود؟
با منفی شدن اعتبار کیف پول شما در تهران سرور، سرویسهای فعال مطابق با زمانبندی گفتهشده در صفحهی شرایط استفاده از خدمات تهران سرور قطع میشود. پیشنهاد میکنیم برای دسترسی به سرویسهای خود، قبل از اتمام اعتبار حساب، کیف پول خود را شارژ کنید.