تازه های

پشتیبانی انلاین تهران سرور

پشتیبانی انلاین چیست؟ online_support

این روزها همه جا و در همه مشاغل و کسب و کارها عبارت پشتیبانی انلاین را بسیار میشنویم.

  • پشتیبانی چیست؟
  • پشتیبانی انلاین چیست؟
  • چه فرقی با یکدیگر دارند؟
  • ایا با توجه به تغییرات در سبک مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی ؛ پشتیبانی انلاین امری مهم و ضروری میباشد؟

و…

نگران نباشید. به پاسخ  تمامی سوالات خود میرسید.

پشتیبانی در لغت به معنای حمایت و مشاوره دادن و یاری رساندن میباشد

به طور کلی منظور از پشتیبانی  در کسب و کار و مشاغل مختلف ؛ همان حمایت و ارایه خدمات درجهت کمک  در مواقع نیاز مشتری یا کاربر میباشد.

پشتیبانی میتواند در خدمات موقع خرابی یا به مشکل خوردن محصولی باشد و یا میتواند مشاوره دادن برای خرید و خدماتی باشدو…

در گذشته بیشتر به صورت حضوری این امر انجام میگرفت. و یا نهایتا پشتیبانی تلفنی و غیر حضوری ایجاد شد.

مثالی از پشتیبانی

مثلا شما کالایی را خریداری کرده بعد از تحویل کالا برای راه اندازی و استفاده از ان به سوالی برمیخوردید؛

به شرکت فروشنده تماس میگرفتید و در واقع از پشتیبانی خدمات پس از فروش انها استفاده میکردید و مشکلتان حل میشد

پشتیبانی انلاین

امروزه پشتیبانی هم همانند سایر امور شکل و شمایل جدید و نوینی به خود اختصاص داده که بسیار مود توجه و پسند همگان قرار گرفته است.

و کاررا دراین زمینه بسیار اسان کرده است.

و ان پشتیبانی انلاین میباشد.

پشتیبانی انلاین( online_support )

در واقع شیوه  نوینی از همان پشتیبانی به روش سنتی میباشد که همه چیزدراین سیستم؛ انلاین صورت میگیرد.

البته این شیوه زمان زیادی است که ایجاد شده و مورد استفاده وب سایت ها – انواع مشاغل – کاربران – و حتی اموراموزشی و … قرارگرفته است.

و قابلیتی برای فرستادن و دریافت پیام های اینترنتی، گفتگوی آنلاین، تماس تلفنی و دیگر مواردی می باشد

که به صورت خاص برای پاسخگویی و کمک رسانی به کاربران آنلاین در شرکت های ارائه دهنده خدمات، ایجاد شده است.

مزایای پشتیبانی انلاین

پشتیبانی  مناسب و به موقع می تواند کیفیت محصول ارائه شده را بالا برده

و در نظر کاربر یا خریدار تاثیرمثبت بگذارد و در نتیجه فروش شما افزایشمیابد.

پاسخگو بودن به مسائل و رفع مشکلات و سوال های مشترکین در کمترین زمان

و با بهترین کیفیت ممکن، عامل موفقیت و پیشرفت شرکت های بزرگ خدماتی است.

وجود این سیستم به افزایش وفاداری مشتریان منجرشده واگر پشتیبانی از مشتری به‌خوبی و با حسن نیت سازمان‌دهی شود،

کسب رضایت مشتریان را همراه دارد.

به کمک سیستم پشتیبانی آنلاین کاربر به راحتی می تواند با بخش یا واحد مربوطه ارتباط برقرار کرده و

ابهامات، مشکلات و پیشنهادات خود را با اپراتور مطرح کند.و به پاسخ سوالات خود برسد.

در طراحی این سیستم میتوانید پیام‌هایی را به‌صورت خودکار ارسال کنید تا زمان پاسخگویی کوتاه‌تر بشود ودر نتیجه کارایی بالاتر میرود.

پشتیبانی میتواند به صورت ۲۴ ساعته باشد

و این مورد بسیار در مقبولیت این سبک از پشتیبانی تاثیرگذار بوده و میتوان گفت نقطه قوت این سیستم میباشد.

 

 انواع پشتیبانی آنلاین

  • تیکت و گفتگوی آنلاین (چت)

جت انلاین

  • تیکت (سیستم مکانیزه ارتباط با مشتریان از طریق ارسال و دریافت ایمیل)
  • پرسش و پاسخ در مدت زمان کوتاه
  • همچنین تماس تلفنی

پشتیبانی انلاین

تهران سرور مجموعه ای قدرتمند در زمینه فروش سرور مجازی داخلی و خارجی و همچنین کلاس مجازی ادوب کانکت و کلاس مجازی بیگ بلو باتن؛

در زمینه پشتیبانی عملکردی مورد تحسین دارد

و ۲۴  ساعته با کادری مجرب اماده پاسخ گویی و رفغ مشکلات احتمالی کاربران خود میباشد.

شما میتوانید برای مشاوره قبل از خرید و یا پشتیبانی بعد از خرید با تلفن های ما در سایت و یا ارسال تیکت و یا چت انلاین و.. با ما درارتباط باشید.

۲۴ ساعته منتظرشماییم.

فرنوش محمدی

پادکستر و تولید کننده محتواهای تصویری و متنی طبق الگوریتم های گوگل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا