کلاس مجازی و تغییر در یادگیری جهانی بعد از شیوع کرونا
کلاس مجازی و تغییر در یادگیری جهانی بعد از شیوع کرونا
ویروس کرونا جهان را مجبور به آزمایش جهانی با کلاس مجازی یا همان آموزش از راه دور کرده است.
شاخص های زیادی وجود دارد که نشان می دهد این بحران، بسیاری از جنبه های زندگی را متحول
کرده است. باید آزمایشاتی را انجام داد تا بفهمیم که آیا آموزش از راه دور برای کاربران مفید است یا خیر؟
در جامعه جابجایی های ساختاری چه در مشاغل و چه در همه ی امور، زمانی اتفاق می افتد که حوادث
غیرمنتظره مانند کوید۱۹ در جهان اتفاق بیفتد و آزمایش های گسترده ای بر روی آن انجام میگیرد تا بهترین
راه برای آن انتخاب شود.
به عنوان مثال: در طول جنگ جهانی دوم، هنگامی که مردان آمریکایی به جنگ رفتند، زنان ثابت کردند که
می توانند کارهای “مردانه” را انجام دهند. به همین ترتیب، Y2K خواستار استفاده گسترده از مهندسان
نرم افزار هندی شد و منجر به سه برابر شدن ویزاهای مبتنی بر اشتغال شد و این اشکال، مهندسان هندی
را قادر به تأیید اعتبار خود کرد،و آنها را به عنوان رهبران جهان در رسیدگی به مشکلات فناوری معرفی کرد.
الفبای، مایکروسافت، IBM و Adobe امروزه توسط مهندسان هند متولد شده است.
با شروع این آزمایشات برای آموزش از راه دور، با توجه به سوالات زیر به بررسی آموزش های مجازی و مدل
کسب و کار آموزش عالی و دسترسی به کیفیت تحصیلات دانشگاهی میپردازیم.
آیا دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه واقعاً به یک تجربه اقامت چهار ساله نیاز دارند؟
هزینه دانشگاه مجازی وآنلاین چقدر است؟
دانشگاه ها منابع بیشتری برای تعهد به آموزش و یادگیری به دانشجویان دارند که بتوان آن را در اختیار دانشجویان
بدون برگزاری کلاس قرار دهند.
دانشجویان همچنین منابع بیشتری نیز در اختیار دارند و مجبور به اقامت و اختصاص چهار سال کامل در دانشگاه ها
نیستند. دانش جویان میتوانند دوره های تحصیل خود را به راحتی با هزینه بسیار کمتر بصورت آنلاین بگذرانند.
آنها می توانند از زمان گران بهایی که در دانشگاه می گذرانند را برای موارد انتخابی، تکالیف گروهی، ساعت اداری
هیئت علمی، تعاملات و راهنمایی های شغلی استفاده کنند. این یک مدل ترکیبی از آموزش است
که می تواند آموزش دانشگاه را برای همه مقرون به صرفه تر کند.
در این دوره فقط دانش آموزان نیستند که از راه دور کلاس می گذرانند، حتی مدرسان هم اکنون مجبور به آموزش از
خانه خود در این کلاسها هستند.
همان دانشجویان و مربیانی که تا چند سال قبل برای همان دوره ها گرد هم آمده بودند، اکنون روش های جایگزین
را امتحان می کنند.
دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاه باید سوابق کلاسهایی که از راه دور تدریس میکتتد را بررسی کنند که کدام
کلاسها به خوبی پیش نمی روند و آن ها را ثبت کنند، سپس ارزیابی کنند.
این نقاط داده می توانند تصمیمات آینده را در مورد زمان و دلیل تدریس برخی کلاسهای از راه دور، که کدام یک از آنها
باید در دانشگاه باقی بمانند و کدام کلاسهای داخل دانشگاه باید تکمیل شوند، را به ما نشان دهند.
برای ایجاد بهترین عملکرد در کلاس آنلاین چه پیشرفت هایی در زیرساخت IT لازم است؟
از آنجایی که بسیاری از ما، استفاده از جلسات مجازی، به بخشی از برنامه های روزانه مان اختصاص داده شده است،
از نظر سخت افزاری، ظرفیت پهنای باند و نابرابری های دیجیتال نیاز به رسیدگی و آموزش های بیشتری دارند.
در یک کلاس ۱۰۰۰ کاربره، یک مربی می تواند درک کند که دانش آموزان مفاهیم را چقدر جذب می کنند.
و می تواند سرعت آموزش را بر این اساس تغییر دهد.
یک دانش آموز می تواند درک کند که آیا آنها بیش از حد سوال می کنند یا کل کلاس را به تأخیر می اندازند.
آیا فناوری ما آنقدر خوب است که بتواند به طور مجازی از این ویژگی ها استفاده کند؟
چه موارد بیشتری باید توسعه یابد؟
با توجه به موارد بالا باید درباره خرید کلاس مجازی تحقیق کرد که بتوان از بین نرم افزار هایی که این دوره سازمان های
زیادی ارائه میدهند بهترین آن را انتخاب کرد.
علاوه بر این، دوره های آنلاین به پشتیبانی آموزشی نیاز دارند.
همچنین شکاف دیجیتالی نیز در بین دانشگاه ها وجود دارد که در ابتدای شروع این نوع آموزش آشکار شده است.
دانشگاه های خصوصی برتر دارای زیرساخت IT بهتر و پشتیبانی فناوری که دارای
اطلاعات بالاتری نسبت به دانشگاه های دولتی با بودجه کم هستند.
که به همگی این موارد باید رسیدگی و سازمان دهی شود.
اگر میخواهید بهترین کلاس آنلاین را انتخاب نمایید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره ببرید.