آموزش سرور ادوب کانکت – پس از خرید سرور ادوب کانکت چه اقداماتی باید بکنیم ؟
آموزش سرور ادوب کانکت
شاید در نگاه نخست این تصور ایجاد شود که کار با سرور کلاسهای مجازی بسیار مشکل و طاقت فرسا هست. در این مقاله به طور خیلی ساده و کاربردی میخواهیم با ارائه آموزش سرور ادوب کانکت، با این نرم افزار محبوب آشنا شویم.
فرض میکنیم شما سفارش خود را ثبت کرده اید و
پس از مدت زمان مورد نیاز برای آماده سازی سرویس، اطلاعات لاگین به پنل خود را دریافت کرده اید.
در نتیجه مراحل زیر را طی میکنیم.
نحوه استفاده از سرور ادوب کانکت:
بطور کلی شما ۳ گام را میبایست انجام دهید :
- در گام نخست بایستی از مسیر Administration > User and Group > New User اقدام به اضافه کردن عضو و یا اعضای جدید کنید.
- در گام دوم شما میبایست از طریق مرورگر وارد پنل اصلی شده و از طریق مسیر Meeting > New Meeting اقدام به ساخت یک میتینگ کنید.
- در گام نهایی باید به کاربران خود در میتینگ های مورد نظر دسترسی دهید.
برای این منظور میبایست مجددا وارد بخش تنظیمات میتینگ مورد نظر شده و از بخش Edit Participants افراد را به باکس سمت راست اضافه کنید.
تمامی این ۳ گام را در این آموزش های زیر به طور مفصل تر میتوانید مطالعه کنید :
چطور در پلانهای اختصاصی کلاس مجازی Adobe Connect بسازیم ؟
چطور در ادوب کانکت یوزر دلخواه بسازیم و به آنها نقش هایی مانند استاد ، دانشجو دهیم ؟
دقت نمائید که برای ورود به میتینگ های ایجاد شده میبایست از نرم افزار های زیر استفاده کنید :
دانلود نرم افزار Adobe Connect برای شرکت در کلاسهای آنلاین
نحوه ورود به کلاس انلاین Adobe Connect
برای آشنایی بیشتر و مشاهده بیشتر آموزش سرور ادوب کانکت میتوانید به بخش آموزش ادوب کانکت مراجعه فرمائید.
شایان ذکر هست برای تهیه این سرویس میتوانید به صفحه اجاره کلاس مجازی مراجعه و پلان مورد نظر خود خریداری کنید.