رفع مشکلات احتمالی هنگام برگزاری کلاس مجازی با ادوب کانکت
رفع مشکلات احتمالی هنگام برگزاری
کلاس مجازی با ادوب کانکت
هنگام شروع یک جلسه انلاین در نرم افزار ادوب کانکت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید .
دراین اموزش قصد داریم برخی مشکلات احتمالی هنگام برگزاری جلسه را رفعا کنیم.
فرض ۱ – مجری و برگزارکننده کلاس هستید اما به عنوان شرکت کننده و میهمان وارد شدید
من قرار است یک مجری باشم در ادوب کانکت اما به عنوان یک شرکت کننده وارد سیستم شدم.
اگر به عنوان میهمان وارد سیستم می شوید ، از جلسه خارج شده و به عنوان یک کاربر ثبت نام شده وارد سیستم شوید.
اگر مجری برنامه هستید ، برای دریافت مجوزهای مناسب باید با حساب Adobe Connect خود وارد شوید.
اگر بعد از ورود به سیستم به عنوان یک کاربر ثبت نام شده هنوز مجوز ارائه دهنده را ندارید ، با میزبان جلسه یا پشتیبان Adobe Connect تماس بگیرید.
فرض ۲ – عدم دیده شدن اقدامان انجام شده توسط مجری
شرکت کنندگان اقدامات من را نمی بینند. برای اطمینان از اینکه یک مجری هستید لیست شرکت کنندگان را بررسی کنید.
همچنین اطمینان حاصل کنید که در حالت آماده سازی نیستید ، زیرا اقدامات برای شرکت کنندگان در این حالت قابل مشاهده نیست.
با میزبان تماس بگیرید و درخواست کنید دسترسی ارائه دهنده را به شما بدهد یا به عنوان یک کاربر ثبت نام شده وارد سیستم شوید.
چون همانطور که میدادنید در ادوب کانکت نقش ها و سطح دسترسی های متفاوتی وجود دارد.
فرض ۳ – عدم دیده شدن درخواست های شرکت کننده در کلاس ادوب کانکت
گاهی اوقات ، ممکن است درخواست های شرکت کننده برای مجری دیده نشوند.
میزبانان و مجریان باید به وضعیت و نوارهای منو توجه کنند و درخواست ورود به سیستم را انتخاب کنند.
سناریوی احتمالی دیگر این است که جلسه ای به حالت تعلیق درآمده باشد. در این صورت ، شرکت کنندگان تا شروع جلسه از جلسه خارج می شوند.
فرض ۴ – مشکلات در اشتراک گذاری دسکتاپ در ادوب کانکت
نمی توانم صفحه خود را به اشتراک بگذارم.
برای اشتراک صفحه باید برنامه Adobe Connect را برای دسک تاپ دانلود و نصب کنید.
بعد از دانلود Adobe Connect و نصب ان ، قابلیت اشتراک گذاری دسکتاپ برای شما فعال میشود.
فقط میزبان میتونه فعالیت کاربران رو ببینه؟!؟!؟!
سلام. منظورتان از فعالیت کاربران چه چیزهایی است؟ زیرا برخی فعالیت ها برای همه کاربران قابل مشاهده است و برخی فقط برای میزبان.