اضافه یا حذف گروه در ادوب کانکت
اضافه یا حذف گروه در ادوب کانکت
در مقاله ویرایش اطلاعات کاربران در ادوب کانکت بسیاری از تنظیمات را انجام دادیم .در این مقاله به اضافه یا حذف کردت گروه و افراد ان ، در این سیستم یادگیری میپردازیم .
اگر سرپرست باشید ، می توانید هم کاربران و هم گروه ها را به گروه اضافه کنید.
همچنین می توانید آنها را حذف کنید.
اعضا را به گروه اضافه کنید
در پنل مدیریتی ادوب کانکت ، روی مدیریت> کاربران و گروه ها کلیک کنید.
یک گروه را انتخاب کنید. نشانگر را روی سطر قرار دهید و روی نماد اطلاعات کلیک کنید
در صورت لزوم ، نام گروه را در قسمت جستجو تایپ کنید و
منتظر بمانید تا Adobe Connect گروه را در لیست قرار دهد.
روی دکمه مشاهده اعضای گروه کلیک کنید.
در لیست اعضای گروه احتمالی ، هر کاربر یا گروهی را که می خواهید به این گروه اضافه کنید به شرح زیر انتخاب کنید:
برای انتخاب چندین گروه ، Ctrl-click یا Shift-click را فشار دهید.
برای گسترش یک گروه برای انتخاب نام های جداگانه ، نشانگر را روی نام گروه قرار دهید و روی نماد پوشه کلیک کنید.
کاربران را انتخاب کنید. برای بازگشت به لیست اصلی ، نشانگر را بر روی یک سطح بالا قرار دهید و روی نماد برگرداندن کلیک کنید.
برای جستجوی کاربر ، نام کاربر را در قسمت جستجو تایپ کنید و منتظر بمانید تا Adobe Connect کاربر را در لیست قرار دهد.
افزودن را کلیک کنید.
برای حذف یک کاربر یا گروه از این پنجره ، آن را انتخاب کرده و روی حذف کلیک کنید.
حذف گروه در ادوب کانکت
روی برگه مدیریت در بالای پنجره Adobe Connect Central کلیک کنید.
نام گروه را انتخاب کنید و روی اطلاعات در پایین لیست کلیک کنید.
در صورت لزوم ، بر روی جستجو کلیک کنید و نام گروه را در جعبه متن جستجو وارد کنید تا نام در لیست قرار گیرد.
روی دکمه مشاهده اعضای گروه کلیک کنید.
در پنجره فعلی عضویت گروه ، هر کاربر و گروهی را که می خواهید از این گروه حذف کنید ، به شرح زیر انتخاب کنید:
برای انتخاب چندین کاربر یا گروه ، کنترل کلیک یا Shift کلیک را فشار دهید.
برای جستجوی نام در لیست ، روی جستجو در پایین پنجره کلیک کنید و نام را وارد کنید
روی حذف کلیک کنید.
یک گروه را حذف کنید
اگر سرپرست باشید ، می توانید هر گروهی را حذف کنید ،
به جز یک گروه داخلی. با حذف یک گروه ، اعضای جداگانه گروه حذف نمی شوند.
قبل از حذف یک گروه ، تأثیر را بر مجوزهای اعضا و سایر گروه ها در نظر بگیرید.
اگر گروه مجوز دسترسی به پرونده ها یا پوشه ها را در کتابخانه داشته باشد ، اعضای گروه دیگر نمی توانند به آن پرونده ها یا پوشه ها دسترسی پیدا کنند.
روی برگه مدیریت در بالای پنجره Adobe Connect Central کلیک کنید.
روی کاربران و گروهها کلیک کنید.
نام گروه را انتخاب کنید. (برای حذف همزمان بیش از یک گروه می توانید چندین گروه را با فشار دادن Control-click یا Shift-Click انتخاب کنید.)
در صورت لزوم ، بر روی جستجو کلیک کنید و نام گروه را در جعبه متن جستجو وارد کنید تا نام در لیست قرار گیرد.
در پایین لیست روی Delete کلیک کنید.
برای حذف گروه ، در صفحه تأیید ، روی Delete کلیک کنید ؛ برای لغو عملیات روی لغو کلیک کنید.
برای مشاهده ویدیوهای ادوب کانکت به اپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.