اشتراک گذاری و عوض کردن اسلایدهای پاورپوینت در کلاس مجازی Adobe Connect
اشتراک گذاری پاورپوینت در کلاس مجازی Adobe Connect و رفع مشکل به طور خودکار جلو رفتن اسلایدها
کلاس مجازی Adobe Connect از جمله برترین نرم افزارهای جلسات انلاین و تدریس از راه دور میباشد. اما مانند کار کردن با هر نرم افزاری، هنگام تدریس در این نرم افزار نیز ممکن است به مشکلاتی بربخورید که به برخی از انها نمیتوان گفت مشکل و ایراد نرم افزاری .
مانند بعضی از قطعی و کندی های کلاس که گاهی مربوط به اینترنت کاربران است و یا اختلال در ارسال یا دریافت فایل که مربوط به مشکل دار بودن خود فایل اپلود شده میباشد ، و هیچ ارتباطی با خود نرم افزار ادوب کانکت ندارد .
هنگام تدریس در محیط ادوب کانکت به عنوان فرد هاست یا پرزنتر ،
ارائه دهندگان پاورپوینت در کلاس مجازی دو گزینه پیش روی خود دارند :
رفتن به اسلاید بعدی/قبلی پاورپوینت در ادوب کانکت
۱ با زدن گزینه های مشخص شده در تصویر زیر ، اسلاید های پاورپوینت به صورت خودکار و با زمان متناسبی ورق خورده و به صفحه بعد میروند.
۲ . با زدن علامت های نشان داده شده در تصویر ، شما میتوانید به صورت دستی اسلایدها را به اسلاید قبلی یا بعدی ببرید.
اما گاهی ممکن است با این مشکل مواجه شوید که اسلاید های پاورپوینت به صورت خودکار پیش بروند و
شما این را نخواهید و نتوانید مانع از به اسلاید بعدی رفتن پاورپونت خود شوید و ان را کنترل کنید.
این مسئله تا حد زیادی در Adobe Connect 11.2 حل شده است ، اما ممکن است همچنان وجود داشته باشد.
و نکته بعد اینکه هنوز در ایران نسخه ۱۱٫۲ ادوب کانکت قابل دسترس و میزبانی نمیباشد
و کاربران ایرانی به ناچار باید از نسخه قبلی این سرویس استفاده کنند.
وقتی این اتفاق می افتد ، اسلایدها برای همه کاربران همگام سازی می شوند
و پیمایش تصحیح اسلاید میزبان / ارائه دهنده روی همه کاربران تأثیر می گذارد.
این مسئله ارتباطی با استفاده از انیمیشن ها در ارائه پاورپوینت ندارد.
و دلیل این مشکل وجود انیمیشن یا تصویر متحرک در پاورپویت نیست و به خود نرم افزار ادوب کانکت برمیگردد.
سازندگان این نرم افزار از این مسئله آگاه هستند و از طریق به روزرسانی برنامه دسک تاپ Adobe Connect و سرورهای آنلاین سعی در حل و رسیدگی به این مسئله را دارند.
رفع مشکل به طور خودکار جلو رفتن اسلایدهای پاورپوینت در کلاس مجازی Adobe Connect
اگر در برگزاری وبینار و یا کلاس ،هنگام نمایش پاورپویت خود چنین اتفاقی افتاد ،
لطفاً با پشتیبان ادوب کانکت تماس بگیرید و در صورت امکان ، لطفاً هر پاورپوینتی که به مشکل خورده است را جهت آزمایش و بررسی توسط کارشناسان میزبان و شرکت ارائه دهنده سرویس ، به پشتیبانی ارسال نمایید.
اگر خرید کلاس مجازی را از مجموعه تهران سرور انجام داده اید ،
پل ارتباطی ما با شما برای مسائل فنی ، ارسال تیکت به پشتیبانی میباشد .
که فرد خریدکننده میتواند از ناحیه کاربری در سایت ، مشکلات خود و سایر افراد در کلاس را برای بررسی و رفع به ما ارسال نماید.
و در سریع ترین زمان بعد از بررسی و چک سرویس پاسخ را مشاهده کند.