آموزش های adobeconnect

ارور The meeting has not yet started در ادوب کانکت و راه حل رفع آن

ارور The meeting has not yet started در ادوب
کانکت

یکی از متداول ترین مشکلات اتصال به کلاس مجازی ارور The meeting has not yet started در ادوب کانکت است. البته این موضوع را نمی توان جز ارورها یا خطاها طبقه‌بندی کرد و این مسئله یک پیغام از سوی نرم افزار مبنی بر حاضر نبودن هاست یا میزبان در کلاس است. در مقالات پیشین به بررسی مسائلی نظیر، Connecting، invalid URL، user limit، not found پرداخته ایم. حال می خواهیم ابعاد مختلف این پیام را مشاهده نماییم.

ارور The meeting has not yet started در ادوب کانکت چیست؟

به هنگام مواجهه با این پیغام میهمانان، کاربران و یا شخص میزبان متنی با عنوان “The meeting has not
yet started. You will be able to access the meeting once the host arrives. Please wait.”

ارور The meeting has not yet started در ادوب کانکت

مشاهده این پیام در نسخه انگلیسی ادوب کانکت

مشاهده این پیام در نسخه فارسی ادوب کانکت

چرا ارور The meeting has not yet started در ادوب کانکت رخ می دهد؟

این پیغام تنها به معنای عدم وجود هاست یا میزبان در کلاس است و اگر از سمت کاربر یا میهمان دریافت
شود، به این معناست که تنها راه حل ممکن در این خصوص، صبر نمودن و ورود وی پس از میزبان است.
کاربران کلاس مجازی پس از ورود معلم به کلاس تنها با ورود حساب کاربری و رمز عبور خود می توانند به
کلاس وارد شوند اما میهمانان که حساب کاربری و رمز عبور منحصربفرد ندارند، می بایست پس از ورود میزبان
اجازه شرکت در کلاس را از وی دریافت نمایند.

به طور پیشفرض در نرم افزار ادوب کانکت تا یک ساعت پس از خروج میزبان از کلاس و عدم بازگشت وی،
کاربران توانایی ورود به کلاس مذکور را دارا هستند و پس از گذشت این مدت زمان، پیغام مذکور به آن ها
نمایش داده می شود. مدت زمان اشاره شده در بالا قابل تغییر و کم یا زیادتر شدن است.

حال اگر این پیغام توسط شخص میزبان یا هاست کلاس دریافت شود، به معنای آن است که نام کاربری
رمز عبور وی در مرورگر یا اپلیکیشنی دیگر همچنان فعال است و نیاز به خروج از آن را داریم.

ارور The meeting has not yet started در ادوب کانکت

معنی ارور The meeting has not yet started چیست؟

متن پیغام تصاویر فوق بیانگر این است که هنوز جلسه کلاس مذکور آغاز نشده و هاست یا میزبان کلاس در
کلاس حضور نیافته است. این خطا ممکن است توسط میهمان، کاربر و یا حتی خود میزبان دریافت شود. اگر
توسط شخص میزبان دریافت شود به این معناست که نام کاربری و رمز عبور وی در مرورگر یا اپلیکیشنی دیگر
که در گذشته به واسطه آن وارد کلاس شده فعال بوده و هنوز از آن لاگ آوت و خارج نشده است.

در صورت خروج هاست از تمامی حساب های سابق و همچنان مشاهده ارور The meeting has not yet started توسط هاست چاره چیست؟

در ابتدا هاست می بایست از همه راه هایی که در گذشته از آن ها برای ورود به ادوب کانکت استفاده نموده
(نظیر مرورگرهای کامپیوتر/موبایل و اپلیکیشن کامپیوتر/موبایل)، LogOut نموده و مجددا در بستر فعلی
جهت ورود تلاش نماید.

در صورت عدم نتیجه گیری به این شیوه، وی می بایست حافظه کش یا Cache تمامی بسترهایی که در
گذشته از آن ها جهت ورود به کلاس مجازی ادوب کانکت استفاده نموده را پاک‌سازی نماید. درواقع بهترین
راهکار، پاکسازی کش مرورگر(در صورت تلاش به ورود با مرورگر) یا اپلیکیشن ادوب کانکت (در صورت تلاش
به ورود با اپلیکیشن) و یا پاک کردن کش هر دو مورد(در تمامی دستگاه ها) و تلاش مجدد است.
برای انجام این کار در مرورگر گوگل کروم تنها کافیست که دو دکمه Ctrl و F5 را در صفحه ورود به کلاس
ادوب کانکت در مرورگر به طور همزمان بفشاریم. جهت مشاهده مطالب دیگر در خصوص نحوه پاکسازی
حافظه کش مرورگر یا اپلیکیشن ادوب کانکت سایر مقالات وبلاگ تهران سرور در خصوص پاک سازی کش
مرورگر دسکتاپ ، اندروید و همچنین پاکسازی کش اپلیکیشن دسکتاپ ادوب کانکت را مشاهده نمایید.

تهران سرور ارائه دهنده گستره ای متونع از انواع خدمات در حوزه وب، توصیه می نماید که
کلیپ های آموزشی ما در خصوص اجرا و خرید کلاس مجازی را مطالعه نمایید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا