آموزش های BigBlueButton
بهترین روش پشتیبانی کاربران در بستر اموزشی بیگ بلو باتن
بهترین روش پشتیبانی کاربران در بستر اموزشی بیگ بلو باتن
در طی همه گیری بیماری کووید ۱۹، که مراکز اموزشی و تدریسی تعطیل شده اند، معلمان و دانش اموزان به بستر های اموزش انلاین روی اورده اند.و بستر اموزشی بیگ بلو باتن یکی از این زیرساخت های تخت وب میباشد
که تهران سرور ارائه دهنده و پشتیبان این سرویس است.
بهترین روش پشتیبانی کاربران در بستر اموزشی بیگ بلو باتن
برای بهترین پشتیبانی کاربران در بستر اموزشی بیگ بلو باتن لازم است نکات زیر را بدانید و رعایت کنید:
- باید خاطر نشان شد همه دانشجویان به اینترنت قوی دسترسی نخواهند داشت. لطفاً هنگام طراحی دوره خود با فعالیتهای همزمان ، این مورد را در نظر بگیرید.
- کاربران را ترغیب کنید تا با نسخه جدید مرورگرهای Chrome یا Firefox ارتباط برقرار کنند.
- کاربران را به استفاده از هدست و میکروفون تشویق کنید ، نه از میکروفون لپ تاپ / رایانه.
- جلسه را زود باز کنید.
- اگر کلاس را ضبط می کنید ، به دانشجویان هشدار دهید. این کار باید از قبل و در ابتدای هر جلسه انجام شود.
- پیش از موعد ، راهنمایی و یادآوری برای شرکت کنندگان ارسال کنید.
- اوایل ترم جلسه اشنایی با قابلیت های برای استاد و دانشجویان در bigbluebutton ،داشته باشید تا دانش آموزان با این ابزار آشنا شوند.
- نحوه ورود دانشجویان را تنظیم کنید.
- طرح جلسه را با شرکت کنندگان مرور کنید ، و به آنها یادآوری می کنید که می توانند گپ بزنند یا برای طرح سوال دست خود را بلند کنندو از علائم و نشانه ها در بیگ بلو باتن استفاده کنند.
- یک اسلاید باز با دستورالعمل های تنظیم شده ایجاد کنید.
- از شرکت کنندگان بخواهید خود را معرفی کنند.
- برای اشتیاق دانش آموزان از نظرسنجی و شکلک استفاده کنید.
- یادتان باشد اگر دانشجویی به عنوان مجری معرفی شود ، برای استفاده از ابزارهای ارائه در bigbluebutton به پهنای باند اینترنت بیشتری نیاز دارد.
- لطفاً به بخش مورد نیاز پهنای باند این سایت پشتیبانی مراجعه کنید.
لازم به ذکر است بعد از رعایت نکات بالا اگر به مشکل یا سوال فنی برخوردید ،
میتوانید با مشاورین بیگ بلو باتن در ارتباط باشید.